Knallar på

Hejhejhallå!
Var ett tag sedan jag skrev nu, har haft fullt upp med annat. Exempelvis har jag varit i Göteborg i 3 dagar med massa underbart folk, liseberg och shoppning på Nordstan. Måste även passa på att tillägga att jag faktiskt såg Magnus Uggla nere i goa Göteborg! Och ja jag vet att jag är tjatig om honom, men han är bäst och ja tänker fortsätta vara tjatig hur länge till som helst :-) Nej men han var grymt bra måste jag säga, missade honom på Gatufesten men fick höra påvägen ner till Göteborg att han skulle spela. Lagomt lycklig blev man då vill jag lova. Kom försent då han skulle spela tack vare den långa kön till Balder som jag och Lina promt skulle åka. Kom alltså dit vid 8 då han började spela, fick lite lätt panik men vi var så duktiga så vi kom igenom allt folk och hamnade faktiskt längst fram gott folk, känn på den! Trodde jag skulle tuppa av då han "kollade på mig" som man brukar säga då det ser ut som att artisten kollar på just en själv, ojoj. Men jag och Lina tyckte det verkade bra och fortsatte med det där att han faktiskt kollade på just oss, haha! Underbar kväll blev det, och för trehundrasjuttiofemte gången så var det tack vare Uggla som kvällen blev bra för han var så bra ;-) Och i övrigt så var väl resan okej, hade förväntat mig en bättre resa som den förra året, den var grym! Men skönt att vi fick åka tåg iallafall, och så tokig var den ju endå inte.

Det har även hänt flera saker de dagar jag inte har skrivit nu. Exempelvis har Gottfrid lärt sig att krypa, värt att nämnas här :-)  Han har även 4 tänder nu, gullungen!
Ior är såld till Östanbräck och Ramona åkte i söndags så nu är jag hästlös :-/ Som tur är fixar det sig när vi flyttat, vilket är snart!
 Ja vad har hänt mer, just det! Jon ska köpa Böle så min Uffe har någonstans att bo när jag flyttar, tack för det.

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt utav den här dagen också :-)

Take care !
 Hanky

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0