Lååång dag.

Igår åkte jag till Lina och mös lite. Vi möttes på Statoil och köpte lite godis. Eller lite, det gick på 100 kr, haha! For sedan vidare hem till henne där vi även gjorde lite popcorn och sånt. Vi la oss och kollade på film, Sunes Jul, och åt vårat lilla kvällsfika :-) Gott var det, trevlig kväll, tack för den.

Vaknade hos Lina idag runt 12tiden kanske, efter en ganska dryg natt då jag sovit dåligt och vaknat flera gånger. Vi bestämde oss för att åka ner på stranden och umgås med lite folk. Men innan vi åkte var vi tvungna att kolla på några avsnitt av Sunes Jul, eftersom vi somnade då vi kollade igår. Efter lite skratt och några avsnitt åkte vi och hämtade Starsken, och for sedan på Stjärnan och handlade lite strandfika. När vi sedan åkte ifrån Stjärnan, och hade kommit ungefär halvvägs, kommer Starsken på att han har glömt sin handduk - på Stjärnan. Mycket bra jobbat, men vi vände inte och hämtade den heller utan fortsatte mot farfars stuga för Starsken ville så gärna kolla om de fått nå fisk i näten de lade ut dan innan. Framme vid stugan möttes vi av en ganska uttråkad Thilda och hunden Iris. Lina och jag tappade tålamodet rätt snabbt eftersom de aldrig kom tillbaka med båten någon gång, så vi åkte till Adrians stuga och var social med han och Anton ett tag. Efter ca 15 minuter ville Starsken att jag skulle hämta han, så gjorde det och vi åkte tillbaka till Adrians stuga. Efter bara en liten liten stund tappade jag och Lina tålamodet igen och for ner på stranden där vi träffade Hilda m.familj :-) Låg där och mös i nån timme, skönt var det och över 25 grader i vattnet. Riktigt härlig dag!

När jag sedan kom hem hit efter några timmar på stranden gick jag ut och la mig och solade ute vid stallet. Somnade en liten stund, och nu sitter jag här bara och väntar på att Angelina ska ringa så ska jag åka och hämta henne vid bussen. Hon ska sova hos mig inatt, och har med sig marshmallows som vi ska åka ner till Norrfjärn och grilla med lite folk. Vi ska senare sova i segelbåten tror jag, mys! Hoppas på en trevlig kväll.

Take care - Hanna

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0