borrrrrr

Det är alltid lika kul att bo i lägenhet på mornarna för då ska det hållas på med allt som går att hålla på med, just idag har borrning varit högst på listan. Vaknade och trodde jag skulle dö ungefär. Pröva spela musik eller nåt, nån bra musik, eller typ knacka tyst och komma in med massa lussebbullar och julmust till mig. Då skulle jag aldrig mer klaga på lägenhet. Appropå lussebullar så har mamma köpt julgardiner till mig med lussebullar på, isn't it great?

Tvångsstädade igår, riktigt tvångsstädade. Mamma tog telefon ifrån mig, men datorn fick jag behålla som tur var. Jag tyckte det var roligt i början, för när hon gick omkring i mitt rum så fastnade det grejer på hennes fötter som låg på mitt golv, typ papper, kvitton och massa annat roligt. Så jag skrattade mest. Tills hon gick ut och jag blev kvar i rummet och var tvungen att städa. Ingen städning, ingen telefon. Efter 2 minuter knakade det till i ryggen på mig och det gjorde asont, trodde hon på mig? Nej jag ville bara komma undan städningen trodde hon, när det faktiskt var sant. Vilket fall som helst så kom Jon & Linda och räddade mig efter 1½ timme drygt. Så då åkte vi till Birsta och införskaffade 2 sängbord till mitt rum, blommor, en grej till garderoben som man har kläder i, kommer inte på vad det heter och klurar jag mer på det så kommer jag få nå damputbrott. Köpte också vaniljljus så nu både luktar det gott och ser amazing ut i mitt rum!
 


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0