Bra nog sjuk.

Hallå! Återigen var det ett tag sdan jag skrev. Förlåt igen. Men har fortfarande ingen dator för den är trasig. Just nu sitter jag i Gnarp hemma hos Pappa och Jeanette. Kom hit igår och firades av släkten på Pappas sida. Trevligt var det och fina presenter fick jag. Kommer bilder på tisdag någon gång på presenterna osv. Men kan säga att jag fick en stor, svart, jättefin lykta till mitt rum, massa pengar osv. :) Dock har jag blivit jättesjuk så jag somnade vid 10tiden kanske efter att jag pratat med min älsklingsJohanna i telefon i nån timme. Puss på henne.

Idag blir det att åka tillbaka till Sundsvall efter 5tiden nån gång. Hem och soooooova.

Sköt om er!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0