Givande inlägg 3 - still awake

Yes, är fortfarande vaken och Helena är fortfarande i telefon. Märkligt hur fort tiden går, har redan pratat i .. tja, vad kan det vara? 2½ timme kanske? Okej för att vara exakt är det faktiskt 2 timmar och 27 minuter prick NU. Ja ni ser ju själv vad intressanta grejer det kommer ikväll/inatt på min blogg, förlåt om det är störande. Men så får det bli för jag kan verkligen inte sova. Men så får man skylla sig själv när man sover efter skolan och vaknar vid 8 på kvällen, it's my fault.

Har hittat värsta sötnötbilderna också när jag googlade efter nån snygg bakgrund till min blogg som jag faktiskt börjat på att fixa iordning nu. För ikväll/inatt har jag haft orken att göra det i hopp om att det ska krångla och jag ska tappa lusten, bli trött och somna inom kort. Dock gick det alldeles prima med alla grejer jag försökte med, så här sitter jag fortfarande och klockan är 02.40. Hittade en hel sida med bilder som dessa nedan, hur söta som helst! Dom säljs som tavlor av en tjej som heter Johanna Lundqvist. Och för att det inte ska bli nå strul med kopiering så nämnde jag det. Hon har även en hemsida som det finns fler fina saker på :)

www.johannaformochdesign.se

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0