Hemma från skolan.

Hallå där.

Hemma från skolan idag för att jag är sjuk. Jag veeet att jag missar mycket eftersom det är praktiskt hela dan. Men är hellre pigg tills imorgon då det är min födelsedag?
Sitter hemma och kollar på TV nu. Så tråkigt att vara hemma, alla är i skolan, det är bara skit på tvn, ingen är social, allt är tråkigt lalala och jag bara klagar. Men om nån timme är alla nyhetsprogram slut och det blir lite blaskskit på tv som är hundra gånger roligare att se på. Intriger och grejer i typ Våra Bästa År och sånt, ja ni vet.
Annars idag vet jag inte vad som händer. Ska nog bara ta det lugnt, kolla några filmer osv. Kanske ner på stan sen och kolla lite grejer. Dator kanske tills imorgon? Ja vem vet. Håller bara tummarna jag. :)


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0