ingen sovmorgon idag inte.

Godmorgon! 07.17 är klockan, och jag är tröttare än tröttast. Somnade sent igår, kunde verkligen inte sova. Och det straffar sig på mornarna istället när man vaknar och måste upp till skolan. I vanliga fall skulle jag rusa omkring i lägenheten nu och leta allt från leggings till kajalpenna och mascara ungefär. Platta håret, hårspray, ögonbrynspänna, you name it. Jag brukar endå alltid av någon anledning stressa sönder och alltid måsta springa till bussen. Spelar ingen roll hur jag gör, så slutar klockan alltid för mycket, och det blir till att springa i klackisar eller något sånt. Men det är smällar man får ta. Fan ta den som uppfan snooze på ett sätt. På ett annat sätt vill jag hylla den personen!

Idag springer jag inte runt som en galning, för idag ska jag på polisen, vilket betyder att jag inte behöver stressa till skolan som börjar 08.25. Nej jag har inte gjort något olagligt, sett något eller nåt sånt. Och jag ska inte in i finkan, haha. Nej utan jag ska fixa pass idag eftersom vi snart ska åka till Thailand. Därför får jag ledigt, och alla på skolan kommer bli sura för att "hon får ju ledigt". Passet måste fixas idag, och det ska jag och mamma fixa så fort polisen öppnar. Tror dom öppnar 8, så det blir väl kanske till 9 då eller nåt. 

Kommentarer
Postat av: Rosa,Cappie,TomTom och Edgar

Vad kul med ett jobb Hanna , då kan familjen och jag komma och äta på "Donken" =)

puss o kram från oss

2008-11-29 @ 10:54:06
URL: http://frisegardborder.be

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0