Ingen trevig väckarklocka

God eftermiddag, säger hon som percis vaknat för en stund sedan. Reklamerade på msn att jag ville bli väckt 17.00, och det blev jag också. Dock inte av någon på msn, utan av glassbilen. Jag hade hellre föredragit att någon typ ringt eller så. För det var inte trevligt att vakna av dududududu dududududu dudu dudu dudu.

Nu ska jag skynda mig iväg på ridning. Andra och sista gången jag behöver släpa på mig enorma väska dit, för idag skaffar jag skåp om allmänheten ville veta. Har lagt in nya låtar på min mp3 också, eftersom jag kommer få vänta ett tag på bussen och gå onödiga rundor fram och tillbaka i denna kyla, dels för att fördriva tiden och dels för min överlevnads skull eftersom det är SÅ KALLT. Lät nästan lite som SÅ KLART, ska vi riva hela haket, SÅ KLART. Haha, nej den låten är dålig. Förlåt mig.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0