Kan inte sova

Tjollahojsan i stugan. Tänkte meddela att klockan är 00.37 och jag kan inte sova, vet inte varför. Så då passar jag på att skriva lite här istället eftersom jag har så sjukt tråkigt och vill bli trött nu! Och då tänker ni att 00.37 är inte så mycket, men för mig är det det, jag lägger mig faktiskt i tid som ett litet barn. Appropå barn satt jag och läste olika bloggar nyss, kom in på en 17årig tjej som är 3barnsmamma. Det är rätt coolt tycker jag. Att klara av att ha 3 barn när man är 17 år är inte dåligt gjort.

Pratar med korven i telefon också, Helena alltså. Hon kan inte heller sova, det tycker jag är bra för då har jag nån att prata med. Men just nu pratar vi inte så mycket, utan båda sitter helt tysta och det har vi gjort ett bra tag. Om ni ville veta liksom. Vet inte varför, men jag hör lite musik i bakgrunden då och då. Hon kanske har somnat, vem vet? Älskar givande samtal på nätterna, och med det menar jag inge negativt, utan positivt för jag tycker om att prata med min korv vare sig hon säger nåt eller inte :)


Kommer nog snart ett givande inlägg till om jag inte kan somna snart, så ni vet bara.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0