Sent och inge trött...

Hallo! Haft en bra helg?
Det har jag haft. Jag har varit nere i Gnarp sen igår hos Hilda & Pompen. Hade datorn med mig så det blev lite nörda typ hela natten inatt. Somnade runt 5 drygt och blev väckt av Hilda vid 8 för att dom skulle upp till stallet och släppa ut hästarna, så då fick jag passa ungarna. Bra att jag var så trött så jag somnade där nere i soffan, vaknade 1½ timme senare. Ungarna levde och mådde bra iallafall, och tur var väl det. Barnvaktshanna, haha. Jag är faktiskt en bra barnvakt annars, men jag var så trött imorse så jag skyller på det nu :)

Hemma i Sundsvall nu igen, skööönt att sova i min älsklingssäng kan jag lova! Helt underbart med dubbelsäng, och helt underbart att komma hem till ett nystädat, nymöblerat rum, ojoj. Tvångsstädning är något jag kan rekomendera trots allt.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan klockan blir för mycket, för då får man inte duscha.

Kommer nog något intressant inlägg om jag inte kan sova :)

Over and out / Hanky

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0