Early morning

Tro det eller ej, men klockan är just nu 08.06 - och jag är vaken! tänka sig alltså.
Gårdagen var lugn, var till Bosse en sväng och hälsade på honom. Det är verkligen skönt att se dig såhär pigg! Det är som Karin säger, såhär pigg har du inte varit på över 1 år. Känns underbart att se dig så glad och pigg, hoppas verkligen det håller i sig så du får bli av med skiten, det är du värd!
Var även till Hilda och Pompen en sväng, skulle hämta epan men det gick inge vidare. Nytt försök idag blir det iallafall!

Vad händer idag då? Jadu, för min del blir det nog film hela dan som igår ungefär. Så jäkla skönt att vara ensam hemma och bara ta det lugnt så det finns inte. Det är så skönt med lov - tack gud för loven! Efter lovet blir det skola, med mina favoriter. Det kommer gå 100 gånger bättre än vad det gjort nu, det lovar jag. 3 perioder kvar i skolan, sen är det studenten, 14 dagar kvar till min födelsedag, 41 dagar kvar till Thailand, underbart känns det. Längtar som fan!


Nä nu ska jag lägga mig och se .. Gissa vad? Morden i Midsomer!


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0