early morning

Godmorgon. Allt bra med er? Jag är förkyld som en get, bara snorar och hostar. Ska kolla tempen sen och hoppas att jag inte har feber. För idag ska Hanna nämligen till skolan! Woho. Jag ska vara med min mentor nu i två veckor och hjälpa han när han har lektioner. Känns lite som lärare faktiskt, det ska bli riktigt roligt.

Som sagt feber, vill inte ha det. För nu känns det som man kommit igång igen. Tur att jag har min nya, varma, sköna jacka att krypa in i sedan. Och halsduk och mössa - mums.

Efter skolan, eller ska man säga jobbet? Haha, jag vet inte. Vi kallar det skolan. Annars låter jag så gammal. Efter skolan så ska jag hem direkt och packa massa saker för det blir viva la Gnarp hela långa helgen :) Blir tacos, umgås med vänner och släkt, festa, och självklart träffa min älsklingsramona !

Imorgon är det begravning.
Vad ska man säga?
Vila i frid.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0