Godmorning sunshine!

Godmorgon, allt bra med er? Jag är trött. Känns som att jag inte sovit något alls inatt, fastän jag har sovit hur många timmar som helst. Antagligen beror det på att jag är sjuk, och det hatar jag. Det blir bara värre och värre, det är så tråkigt att vara sjuk. Feber har jag också, och idag är det fredag?! Det här håller inte. Flickorna kommer ju upp hit idag, och jag är sjuk? Nänä inte ikväll, ikväll är jag inte sjuk. Ikväll blir det partyparty! Sjuk eller inte, jag ska dricka öl!

Ska måla köket idag också. Så det blir klart någon gång så våra fina luckor hamnar där dom ska någon gång, och ett matbord skulle ju inte sitta helt fel? Haha, sen mit inlägg igår om att det vore lyx med soffa och tv måste ni ju tro att vi bor som värsta lodisarna nu när jag skriver om att det inte vore helt fel med ett matbord. Men så är det faktiskt inte, vi är bara inte klara ännu. Vänta och se! :)


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0