Hoppas hoppas.

Jag hoppas, håller tummarna att just det där brevet ligger i brevlådan imorgon. Jag skulle bli så glad då. Ja alltså ett brev ifrån min kusin Johanna. Väntar på att det ska komma nån gång. Känns som en evighet sedan du skrev, trots att det bara var drygt en vecka sedan.


Åååh nästnästa vecka blir det shopping, då ska det spenderas många kronor, pank ska jag bli! Då väntar ny vinterjacka, mössa, vantar, halsduk, vinterskor och en massa massa annat. Det ska bli nice att få spendera mycket pengar. Ojoj.

Nu äre Jason Mraz på rix fm, för ovanlighetens skull ungefär. Läste i min nya FRIDA tidning idag som så fint kommer varje månad, att om de hörde "Im yours" på radion en gång till skulle dom flippa ur. Lycka till med att missa Jason Mraz, eller Kate Perry om ni lyssnar på rix fm. Själv har jag inga problem med im yours och i kissed a girl, de är bra låtar!


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0