i love IKEA!

Ja, gud vad jag älskar IKEA! Det är som en dröm att springa omkring där, man vill ha allt man ser. Allt är fint. Spelar ingen roll om man kommer dit med tanken att man ska köpa en grön lykta, så kommer man därifrån med minst två kassar - wounderful! Idag har jag och mamsen vart och shoppat. Hon köpte lite kläder osv, faktiskt snygga, tro't eller ej. Dock handlade inte jag nåt, gick bara omkring för hade så otroligt ont i huvudet, migrän, mums i like it - not. Men fick 2 ipren av mamma och så gick vi in på IKEA, där kan man skriva mums. Skulle köpa en ram, men kom hem med 8 stycken svarta i olika storlekar. Kom på idén att göra en fotovägg, så ikväll har jag bara pysslat med massa kort, och snyggt blir det! Kom även hem med 5 kort man kunde sätta i någon ram. Bilder på elefant, lejon, zebra, apa och en till elefant - alla i svartvita = hanna love it! Kom även hem med 4 svarta blockljus och ett svart fat till det. En matta fick följa med hem, och en taklampa. Jag har säkert glömt att nämna något, men fick med oss mer än tänkt, alltid lika kul att snurra runt på IKEA.

Kommer bilder under morgondagen på mina ramar och foton, jag lovar, ni kommer gilla dom!

Puss på er.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0