Ingen rubrik

Nu ligger jag i soffan och slöar sönder och ser på Morden i Midsomer. Har bestämt mig för att inte göra ett skit på typ hela dagen. Förutom att köra epa sen med Beatrice såklart, och träffa Ljusdalingarna som kommer upp! Wiho! Måste även till Sundsvall en sväng och hämta lite kläder och sånt.

Nu ligger jag och kollar runt bland alla bilderna på min man, ja ni vet alla vem jag pratar om - Mikael Persbrandt. Oh yes! Jag kommer aldrig, och då menar jag aldrig sluta prata om honom. Dock har jag redan sett alla bilderna tusentals gånger, men det gör honom inte fulare, snarare snyggare och snyggare. Ojoj alltså. Puss på han!


Kommentarer
Postat av: josephine

tycker du att han är snygg ? ;o :P

2008-11-04 @ 13:26:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0