It's friday, i'm in love!

Hallå i stugan. Hur mår ni då? Jag mår bara fin fint.
Idag är det efterlängtade fredag igen, gud så skönt. Har varit ledig idag, mycket bra tycker jag. Men nu är det som så att jag har inte den blekaste aning vad som händer i helgen? Sundsvall eller Gnarp? Festa eller mysa? Åh jag vill bara vara hemma och mysa med nära och kära och se en bra rulle och käka god middag. Jag vill ha juuuuuuuuuuul! Känns som att det är mycket jag vill nu, haha. Jul kommer när den kommer, middagen blir säkert av nån gång. Till nyår iallafall, då blir det middag at my place! Välkomna.

Jag är rastlöst, vet inte vad jag ska göra idag? Förresten så vet jag vad jag ska göra på lördag/söndag, då ska jag ner till Gnarp och se när min älskling är med på dressyrtävlingar i Gnarp :) Guud så bra och roligt! Håller tummarna.
Annars då? Vad händer?

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0