Julkänsla

Är det bara jag som tycker att det börjar kännas som jul? Tänkte på det igår när jag var på stan. När man såg alla gå omkring där, ensam, med pojkvän/flickvän, barnvagn osv. Jag vet inte varför det kändes så, men det gjorde verkligen det. Mysig stämning, också när det var mörkt ute och belysning. Det kändes ungefär som de sista dagarna innan jul när alla springer och letar de sista presenterna. Iår kommer jag dock missa de sista dagarna innan jul. Jag verkligen älskar jul. Hur ska det gå? Iof ligger jag på stranden i Thailand då. Men endå, jul är ju endå jul. Tur att jag kommer hem dan innan julafton, för den vägrar jag missa. Men allt julstök, hur julstökar man i Thailand? Aja, det blir många thailändska julklappar iår.

Förresten så ska jag den 21 oktober ta sprutor. Hur ska det gå? Med min fobi? Ojoj. Nästan så jag hellre stannar hemma i Sverige med mitt älskade julstök än att åka till Thailand i 2 veckor. Fy tusan för sprutor. Jag ska vara nersövd innan, annars kan de glömma att de får sticka nålar i mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har haft julkänslor jättelänge! Älska julen! :D

2008-10-04 @ 14:55:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0