Kanon helg!

Ojojoj säger jag bara, vilken jävla helg! Den har vart helt underbar, tack alla för att ni gjorde den så bra.

I fredags kom Amanda, Lina och Sofia hit till mig och vi drack öl och spelade lite spel nån timme. Sedan åkte vi vidare till Erica, en aning dragna. Väl framme där fortsatte alkoholandet och vi blev askalas hela bunten. Sluta med att ingen hade så värst mycket kläder på kroppen? Haha, men det var kanonkul. Sedan snurrade vi på stan resten av kvällen. Har inte ett minne av när vi kom hem, men dagen efter visade det sig att vi hade haft roligt iallfall. Herrbesök fick vi också, vi sov 5 stycken i min stackars säng, hualigen. Jag vaknade dock på mattan? Haha, ja fråga mig inte. Har endå inget vettigt svar :) Bakis och jävlig hela dan igår, men det var det lätt värt! Måste göras om helt klart.
Lördag chillade bara jag och Sofia hela kvällen. Sedan snurrade vi på stan typ hela tiden. Skönt att ta det lugnt med tanke på hur extremt bra man mådde, inte. Sedan nu idag ligger vibara i sängen och lyssnar på musik, julmusik! Längtar som satan till juuuuuuuul! Vi ska snart till Gnarp med hennes morsa,
om hon får tag i henne vill säga :)

Kommentarer
Postat av: Rosa,Cappie,TomTom och Edgar

Du är inte gammal nog för att bli full, och "skryta" om det på din blogg??? Tänk på lagen och vart du är.

Knaskula

2008-10-12 @ 10:55:50
URL: http://frisegardborder.be

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0