Lov, that's great!

Ja men nu är det ju lov iallafall, så jäkla efterlängtat och skönt ska det bli! Jag är nämligen ledig imorgon, så jag har lov nu, nanana. Så vad händer på lovet då? Jag själv har inte den blekaste aning. Nästa vecka ska jag iallafall gå på bio med mamma på nya Bond filmen som tydligen ska ha premiär då, ja vettkatten, men men. Bio är ju alltid roligt så. Annars vet jag inte vad jag ska göra, rida, umgås med kompisar blir det iallafall. Skulle vilja hitta på nå bus, åka iväg nånstans, så om nån ska iväg nånstans - call me!

Efter lovet kommer mina gamla godingar tillbaka till skolan. Det har vart rätt tomt utan alla på skolan nu eftersom jag vart där själv, men jag ska inte glömma att nämna att 2orna och vissa 1or också går bra, haha! Vad vore jag utan alla er? Ingen vet svaret på den frågan.

I helgen då? VAD HÄNDER?! Haha jag kanske är aningen frågvis, men jag vet inte vad jag ska göööööööra, ring mig i helgen, för då är jag nämligen i viva la gnarp hela helgen lång!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0