Studiebidrag = spendera

Nu kommer det där tjatandet om 1050 kronor i månaden, "det räcker väl inte?" lalala. Fick studiebidraget för nån dag sedan. Och jag har faktiskt pengar kvar, tro't eller ej! Känns skönt att veta att man har lite, men det går otroligt fort att göra av med den lilla summan.

Har faktiskt varit duktig och jobbat lite med pappsen också nere i Gnarp. Känns också skönt. Sedan studiebidraget, som jag måste spara en hel del utav eftersom jag ska till Thailand i december. Sedan fyller jag år snart, eller ja, om en månad, vilket betyder pengar av släkten. Det är faktiskt rätt bra att bli gammal, för när man var liten fick man jämt leksaker och sånt. Kanske en hundralapp max i fickan. Nu de senaste åren har alla så dålig fantasi (vilket jag tackar gud för) så då får man massa pengar istället - great, isn't it? Men de pengarna jag får då kommer också gå till Thailand. Längtar så sjukt mycket! Min vän Bea åkte ju till Grekland igårkväll, gud så skönt. Vill till solen jag med , nununu!

Förresten gott folk så väntar massa nyheter de kommande veckorna, oh yes! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0