Tråkig dag och lite annat skit

Hej igen. Förlåt för att jag inte varit särskilt aktiv, jag ska försöka bättra på mig så fort min jäkla dator är igång igen. Just nu sitter jag nämligen i Tjärnvik hos pappa på hans dator. Vi var och åt hos Jeanettes föräldrar igår, det var trevligt. Jag sov här efter det, trevligt värre :) Har tillbringat hela morgonen från typ klockan 8 imorse tills nu med att kolla på Morden i Midsomer. Ska snart se andra avenyn, de läre ju ha slängt ut några nya program nu - and that's great!

Justja, det blev ju lite party i lördags också med brudarna. Haha så jävla underbar kväll! Okej kan väl medge att jag kanske inte var på världens partyhumör i början (förlåt för det) men det ordnade till sig när vi var påväg att skulle gå hem. Detta kan komma att låta fel, men det var fan roligast när vi skulle gå från Bergsjö till Gnarp. Har lite goa bilder som kanske kommer läggas upp? :) Kan sammanfatta "resan hem till fots" lite. Jag och Sofia var lite olagliga i början av vägen, moaha. Sedan tog det 1½ timme att gå från "city" i bergsjö, typ ajvas (stavning) till åkern. Bea/Matilda säger: Vi har gått typ 1 km nu. Jag: Ja men det är ju fan bra det på såhär kort tid! Haha. En stukad fot och astmaanfall, en sofia som höll på att ringa ambulans, hanna utan en sko, bea & matilda på full fart på vägen, sofia kom sist. Sedan satt vi i ett stall och gömde oss, fråga inte varför. Men det var roligt som fan, tack alla :)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0