Tråkiga måndag

Goddag! Hur står det till med er då? Jag hoppas det är bra.
Sitter hemma nu, har just kollat på lejonkungen. Shit vad jag älskar den filmen, så mysig! Har legat i sängen hela dagen, jag är så dum. Men vad ska jag göra? Dum fråga, men finns inget svar på den så. Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att det ligger ett brev i min postlåda om några minuter, från dig! Snälla, låt det ligga ett brev där.

Imorgon ska jag nog ta sprutor i Hudik. Fyfan i hela helvete. Jag verkligen hatar det! Men när jag och min syster satt och pratade igår om nåt tvprogram hon sett på så var det tydligen en unge som fått en larv i huvudet som brukade kika ut ibland, efter att hon vart utomlands. Lite scary, kanske är värt att ta dom där sprutorna endå? Vad vet jag. Vill inte göra det men.

Väntar på mina efterlängtade hyllor också som jag beställde nån gång förra veckan. De borde komma nu snart tycker jag. Så jag kan göra klart min kära fotovägg som jag håller på med. Kulkul! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0