you can see it!

Yes, nu har jag varit så duktig så nu kan man se skymten av golvet i mitt rum, är det inte fantastiskt? Jag har städat, typ första gången jag riktigt städat sedan vi flyttat in. Det har inte kännts så nödvändigt när man inte haft hela rummet iordning. Men när vi vart på IKEA idag och alla kassar och kartonger stod på golvet, + allt annat skrot, kläder, papper osv jag hade där så fick jag ärligt talat känslan av att jag bodde i en skrubb, eller kanske soptipp? Ja nu ska det bli ändring på det, för jag är så otroligt nöjd med mitt fina rum, ojoj. Svartvitt säger jag bara, kan det bli bättre? Ska försöka få ut nån bild på det framöver, kanske imorgon. Vi får se, men ni som inte vart här än måste ju få ta del av det. Dock är det mycket finare i verkligheten än på bild. Och ni som redan vart här, vänta och se tills nästa gång ni kommer. Mycket mycket snyggare nu! Hihi. Längtar tills hela lägenheten är klar, det ska bli skönt. Tänk att få ha en soffa och en tv i tvrummet, det vore ju lite lyxigt? Haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0