Boring

Nu har jag precis ätit Raggmunkar och lingonsylt - i like it! Det är fruktansvärt gott måste jag säga. När jag nu sitter i sängen och kollar runt i rummen inser jag att det verkligen är på tiden att jag tar och städar mitt rum, sanera vore kanske ett alternativ. Okej, så illa är det inte, eller är det? Åh, det är så jobbigt att städa, och tråkigt också! Kanske skulle jag anlita någon, det vore inte helt fel. Så, intresserad utav att städa mitt rum för en fin peng?
- Välkommen att höra av sig! Haha.

Jag känner mig otroligt rastlös, och då knäcker jag fingrarna. Jag vet att jag måste sluta, men det går verkligen inte! Det är så jobbigt med "måsten", saker man bara måste göra hela tiden, besatthet, eller hur jag ska formulera det så ni förstår. Jag knäcker jämt fingrarna och tårna, tillochmed i sömnen. Jag vet att det inte är bra, och att jag måste sluta, men det går bara inte! Men det är roligt att höra på andras "besattheter". Jag har ett till exempel. När jag äter godis med olika färger, typ de där små Palle Kuling godisarna, dom där gröna, gula och röda. Då måste jag alltid ha exakt antal godisar. Alltså om jag tar upp en näve och får 5 gula i handen, och 3 gröna så måste jag direkt äta 2 gula först innan jag kan äta någon annan godis. Det måste vara lika många utav varje. Och vill jag ta 2 godisar, så måste jag ta olika färger, 1 gul och 1 grön. Det kanske låter lite konstigt, men det är så. Om ni har nån "besatthet", något ni bara måste göra, typ som att du måste damsuga minst 3 gånger om dagen. Eller du måste trycka på snooze minst 1 gång på morgonen (gör jag också), berätta gärna om den så jag och flera kan få läsa. Det kan faktiskt bli riktigt kul att höra om flera kommenterar!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0