Fiesta

Vad var det för dag igår? Det var ingen vanlig dag, för det var Ericas födelsedag hurra hurra hurra! Vi firade henne i fredags. Det bjöds på mat och tårta såklart. Vi var ett gäng brudar som var hemma hos Erica först, spelade lite spel som "Jag har aldrig" och ett annat roligt spel där man skulle skicka massa konstiga sms till någon i telefonboken typ : Jag är osäker på min sexuella läggning, vad tycker du jag ska göra? Sedan om personen ringer eller smsar så får man inte svara. Det var riktigt roligt. Vi drog vidare till Haga någon timme senare med lagomt mycket alkohol i kroppen. Var där ett tag, och fick ännu mer alkohol i kroppen. Sedan av någon konstig anledning åkte vi till Njurunda där det skulle vara fest. Smått missnöjd när vi kom fram och "festen" var i en liten stuga utan musik eller värme typ. Så jag, Erica, Helena och Angelina bestämde oss för att gå och vänta på bussen för att åka hem. När vi satt och väntade på bussen så kom det nått freak i kalsonger och gasmask och skrämde skiten ur oss, fan vad rädd jag blev! Aja, vi kom hem välbehållna om någon nu skulle blivit orolig av min rörande text - haha! Tack för en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0