Goddag!

Ligger och slöar i sängen med magtränaren i full gång så jag är inte så lat faktiskt. Det är konstigt hur små stötar kan göra så mycket, fast jag har aldrig riktigt gett den chansen så man vet ju inte om de fungerar. Men det märks nog framöver!
Har inte hunnit med så mycket idag ännu. Eller jo jag har kollat igenom lite gamla bilder. Hittade några gamla godingar faktiskt, typ barnkalas och sånt kul. Det är alltid lika roligt att hitta såna kort, man kan sitta hur länge som helst och bara kolla på dom.

Idag blir det till att måla köket, grundmåla vitt och sedan en ljusgrå nyans eftersom våra köksluckor är mörkgråa, och tallrikar, bestick osv i lika färg. Det är läskigt att vi kommit så långt med lägenheten, hallen, mitt rum, mammas rum är klara. Köket blir klart nu i de här dagarna, sedan är det faktiskt bara tvrummet kvar! Ska bli otroligt skönt när hela lägenheten är klar. Kommer bilder framöver.

Ska möta Markus på stan idag också, han ska komma och kolla lägenheten. Så det blir ännu en guidning i telefon så han hittar hit, får vi se om han tycker det är svårt eller inte. Han ville även äta på Texas, så det blir väl en tjockdag idag då som det ser ut. Senare blir det Erica, ska sova där ikväll - mys!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Taack så jättemycket duuh:)<3

2008-09-24 @ 13:01:33
URL: http://sophiekroons.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0