Irriterande

Ja, internet är MYCKET irriterande! Blir galen på det. Det funkar bra 5 sekunder, sedan dör det. Samma visa om och om igen hela tiden, så frustrerande! Och så har jag på blandning på winamp, och jag blir galen så fort det kommer en Lars Winnerbäck låt. Förstår inte varför, jag älskar hans låtar, men inte idag. Nä usch, idag är det inget som stämmer för mig!

Jag är fortfarande jätterastlös, det finns verkligen ingenting att göra! Fast jag har faktiskt hunnit med att dansa lite dansmatta, det är grymt roligt. Undra vad grannarna tycker om min dansmatta. För just nu känns det som att det kommer att bli roligare och roligare att dansa = jag kommer tillägna tid där. Men om de kan ha tvn på högsta volym dygnet runt så kan väl jag få hoppa och studsa lite jag med, eller? Tänk vad kul det kommer att bli när jag ska ha min middag om några veckor. Dansmatta, singstar, buzz och förhoppningsvis har jag införskaffat mig Guitarrhero då också. Det är så kul med alla dessa grejer! Undra om det blir klagomål av grannarna då? Kommer iallafall mer info om min middag här framöver!

Förresten så blev jag medlem på kingolotto.se igår. Det är en lottosida där man har 10 gratis lottrader varje dag som man får fylla i vilka nummer man vill i. Sedan är det dragning på kvällen, och man ser om och vad man vunnit osv. Iallafall så gjorde jag mina 10 rader igår, de 3 första var man ganska noggranna med. Men resten tröck man bara överallt kändes det som. Så när jag kollade mailen idag så hade jag fått ett mail från kingolotto. Det stod att jag hade vunnit, jag hade vunnit 80 poäng! Jag blev överlycklig, tänkte att 80 poäng måste ju betyda rätt mycket, det måste ju vara mycket! Det stod att jag skulle gå in på hemsidan för där kunde man byta ut poängen mot olika vinster. Jag tänkte att jag kommer ju få supervinsten nu med mina 80 poäng, vad annars liksom? Jättenyfiken och en aningen stolt loggade jag in på kingolotto för att kolla vad det var för vinster. Blev helt stum när jag såg dem. Mina poäng räckte ju inte till nåt alls, man måsta ju ha närmare 1000 poäng för att få 1a vinsten, och det var typ en penna - besviken! Men man kan ju faktiskt vinna en resa för 25.000, so why don't give it a try?

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0