Lagomt tråkigt..

Jag har jättetråkigt. Sitter rakt upp och ner i sänge och gör absolut ingenting. Kollar runt överallt på olika bloggar är ungefär vad jag sysselsätter mig med när jag har tråkigt. Har fixat lite mer grejer på bloggen nu, bla dagens låt, nedräkningar, klocka, omröstning osv. Det blir mycket roligare att blogga när man har en fin blogg tycker jag :)

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Göra en ansiktsmask ska jag också göra, det är så otroligt skönt efteråt man gjort en. Gullig är man när man har en på också. Just nu har jag lysande gröna ansiktsmasker - jättegulligt! Sedan blir det till att göra sig iordning, Markus kommer ju hit och ska kolla på lägenheten. Men vi ska väl åka iväg direkt eftersom jag inte ska sova hemma inatt. Så vi ska käka på Texas, eller iallafall han. Han har tjatat om det nu hur länge som helst, och eftersom han är nere i dyngbyn året om och inte får se så mycket av storstan så är det väl på tiden att han får käka där nu då när han gått och längtat hur länge som helst. Annars blir det väl ett jävla liv.
Efter Texas ska jag ta med Markus på en tur i en stadsbuss hem till Erica. Ojoj vad mycket nytt han kommer lära sig idag lillbonben.
Vet inte vad vi ska hitta på där, blir väl att bara ta det lugnt.

Eftersom jag inte ska, eller rättare sagt inte FÅR sova hemma inatt för mamma så passar jag på att skriva allting om idag nu istället så ni inte missar nånting.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0