Ja må Persbrandt leva!

Idag fyller ju faktiskt Mikael Persbrandt år - GRATTIS! Ojojoj säger jag bara! Igår var ju säsongsstarten för Oskyldigt Dömd, och min absoluta favorit är självklart Mikael Persbrandt. Jag hade så länge planerat att jag skulle se säsongsstarten, jag hade så länge väntat på att det skulle bli onsdag. Så väl igår när det var onsdag, så var ju Markus här några timmar och kollade på lägenheten och sånt. (Förresten så var det inte lika jävligt att guida honom hit) Vi skulle åka på Texas och käka, så jag duschade och gjorde mig iordning. Några minuter innan vi skulle åka kom jag på det - om jag åkte ner på stan skulle jag missa Oskyldigt Dömd! Tro det ej, men jag var snäll och följde med ner på stan. Där träffade vi Erica och gick till Texas så Markus skulle få äta på sitt favoritställe. Klockan blev 21.00, och jag kände att jag bara måsta hem och se det! Jag vägrade missa hela programmet. Jag skulle ju sova hos Erica, så vi gick på hemmakväll och laddade upp med godis. Vi tänkte köpa lite, men det hela slutade med godis för nästan 80 kronor. Det finns för många godissorter, helt enkelt.

Vi kom hem till Ericas lägenhet när halva programmet varit, men det hindrade inte mig från att skynda på Erica att slå på tvn, mumsa godis - och mumsa Persbrandt! GAH, jag älskar honom. Jag får aldrig nog. Så sa jag till Erica, att nån gång i mitt liv måste jag träffa han, jag bara måste träffa honom! Och vet ni vad hon säger? Jo, att hon sprungit in i honom i Stockholm för nåt år sen!! Blev jag galen? JA DET BLEV JAG! Hon fick sitta och berätta alla detaljerna, vad han hade haft för kläder, ja allt. Ojoj, så avundsjuk jag blev :(

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0