Stress stress ännu mera stress!

Ja nu är det verkligen stressigt för Hanna. Men det får henne inte att svika hennes kära blogg, haha. Jag har så mycket att göra nu. Kom hem till Sundsvall för några minuter sedan, och se, nu sitter jag redan här.

Åkte till Gnarp igårkväll till de underbaraste för att min dator krånglar så otroligt mycket, och är full med virus. Så det var meningen att min bror skulle formatera den åt mig igår/idag. Jag hade fixat XP skiva och allting, men så är det en DVD-skiva, och jag har ingen DVD-läsare. Så det gick åt pipsvängen, men som tur var så har jag en sån snäll pappa som lånade t sin bärbara till mig så jag skulle kunna sitta här och skriva skriva skriva.

Ikväll blir det party utan dess like. Erica fyller 17 år på söndag, och det ska självklart hennes favoritbrudar och hon fira ikväll. Det blir middag klockan 18.00, sedan har jag hört att det ryktas om några lådor öl - sounds good to me. Helena är påväg upp hit till mig med, hon ska också få följa med till Erica. Hoppas på en kanonkväll ikväll brudar, såklart det kommer bli det! Uppdatering och bilder från middagen kommer förhoppningsvis imorgon.

Imorgon ska jag även till Gnarp, ska jobba med pappa. Som jag nämnt i tidigare inlägg är jag i stort behov av ett jobb, och pappa har fixat lite jobb åt mig nu i helgen. Ska bli så skönt att få lite pengar, det behövs verkligen.

Appropå pengar, Lyxfällan, som går på TV har ringt till min faster och hennes familj! Haha, är det inte otroligt? Tänk att de ska åka och filma hemma hos dom, det är nog det bästa som hänt dom på länge. Och eftersom jag vet att dom läser min blogg, så ska jag passa på att säga att jag är urlycklig för eran skull. Puss på er!

Och puss på er mina läsare, nu måste Hanna hoppa in i duschen .

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0