Sundsvall

Kom precis hem till Sundsvall. Fick skjuts hit av Eddie som skulle besikta Hilda och Pompens bil, så vi var där först. Det gick väl rätt okej, sedan skjutsade han hem mig hit. Så nu ligger jag i min sköööna säng. Har sovit i Böle inatt, underbart! Känns konstigt att det inte är jag som bor där längre, wierd. Som tur är så är det ju min bror som bor där nu så man kan komma dit rätt ofta endå. Var och hälsade på Ramona på klubben igår också, var ju en vecka sen nu. Hon verkar trivas bra där, och det är bra. Ska ta dit en hästpratare om några månader igen och se hur hon tycker och tänker om stället.

Jobbade igår med pappa, haha jag körde tröska - tro't eller ej! Det var jäkla roligt faktiskt att börna runt på täkten med en sån där jättemaskin. Kändes ibland som att den skulle tippa omkull, men då gasade man på så kändes det bara som att de guppade. Lättförtjänta pengar! Jag som är i behov av det.

Idag blir det måla köket och sånt, och soooova. Är jättetrött! Har inte blivit allt för mycket sömn i helgen. Tror jag ska lägga mig nu direkt. Godnatt, eller ska man säga godmorgon?

Kommentarer
Postat av: Markus Andersson

Räcer tröska:)

2008-09-29 @ 18:37:57

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0