Jobba!

Nu ska jag iväg till Birstacity och köpa mig lite skor, sedan ska jag jobba till 18.30. Jobbade igår också. Hade min första stängning, var inte så farligt. Så roligt att jobba där, och gött med pengar =)

Helgen går alldeles för fort, imorgon är det måndag....igen! Alltid lika jobbigt. Fast det finns en bra sak med måndagar. Då tänker ni, vad kan vara bra med måndagar? Jo serrni, när det är måndag är det hela 7 dagar kvar tills nästa måndag. Och det är väl rätt skönt att veta det? Just det!

Min helg har iallafall vart bra, hoppas eran har vart det också.

Och återigen ska jag försöka bli bättre på att blogga.


Over and out

Hanky


Kommentarer
Postat av: Tove :)

Hej hanna:) Hur e de med dej? Vart jobbar du nånstans, finns det mer jobb tror du? KRAMAR :)

2009-02-01 @ 18:41:18
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0