Beach 09!

Hur många gånger har man inte sagt så i sitt liv i Januari/Ferbruari? "Nu ska jag börja träna i TID så jag har den perfekta kroppen på stranden till sommaren. Jag har ju god tid på mig så jag behöver inte stressa heller". Så är det helt plötsligt skolavslutning och där står man om inte ännu fetare och känner hur man misslyckats. Näe, det har hänt för många gånger. Mitt fett ska bort nu en gång för alla. Började idag, och nu jävlar ska jag bara lyckas helt enkelt! Inge godis eller andra godsaker, inget onyttigt överhuvudtaget. Bara nyttiga bröd, flingor, bara nyttigt alltihopa! Och träna, träna träna träna. Har faktiskt köpt ett sånt där gummiband som man kan träna biceps/triceps idag! Ska börja med promenader nu till en början, för jag vet hur det slutar om man köper gymkort direkt. Då är man där 2 gånger, sen blir man förkyld för kroppen är inte van att träna. Så måste man vänta tills man är riktigt frisk, och då har hela månaden gått i onödan. Därför börjar jag hemma först och får upp kondisen så. Förresten så kan jag nog inte börja på gym direkt heller med tanke på min svanskota som är helt bombad. MEN JAG SKA LYCKAS!

Skriver detta inlägget för att det ska påminna mig själv om vad jag verkligen skrivit, och för att alla ni ska se att jag skrivit detta så ni är vittnen.

Beach 09!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0