Mycket att göra

Bläää sitter med samhällskunskapshemtentan nu och fattar inte ett skit. Mamma har hjälp mig en bra bit påväg ikväll iallafall, men hur mycket som helst kvar känns det som. Fattar inte hur han ens orkar lägga ner energi på att göra en sån här tenta, för den suger. Eller så är den bara för svår för mig för jag fattar inte ett skit om landsting och regering och lala allt som händer på vägen däremellan. Jag vet att jag bor i Sverige, mer behöver jag inte veta heller om detta land! 

Kaos med svenskan också, förhoppningsvis fattar min lärare att det är hon som gjort fel och att jag inte alls har 50% frånvaro som hon påstår att jag har. Jag förklarade att enda gångerna jag inte vart där var när jag var i Thailand, och kanske nån enstaka gång innan. Men nej, hon hade skrivit ner alla exempel som fanns där. Lite humoristiskt var att när jag kom hem och kollade min frånvaro så var det 5½ timmes frånvaro på Svenska B. Vilket betyder att det bara var då jag var i Thailand, och inget mer. Och när 5½ timmes frånvaro blir 50% på en kurs som är ett helt år, vänligen ring mig och berätta det!

Bara negativt i det här inlägget
Och fruktansvärt kallt är det ute också
Blä

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0